نقاشی های شگفت انگیز باستانی
♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

در نقاشی پایین و در قسمت سمت راست و در بالا شی ناشناخته ای رو مشاهده میکنید و در پایین اون شخصیو که داره با تعجب به اون شی نگا میکنه.


برخی با مقایسه این عکس با عکس های دیگری که هیچ اعتبار علمی ندارند و اصلا ربطی به این موضوع ندارد این شی رو با فرشته و ... مقایسه میکنند. آیا به نظر شما خواننده گرامی این شی بغیر از یک وسیله مخصوص (حال یا پرنده یا ...) به فرشته و یا حتی ستاره ربط دارد!!! خودتان قضاوت کنید در شکل پایین که بزرگنمایی شده به راحتی شی مذکور مشاهده میشود.

به طور مثال برخی با آوردن شکل پایین

 

 

میگویند که شی مذکور یک فرشته است در صورتی که اگر یک فرشته هست چرا شکل فرشته نکشیده بودند !!! و عوض فرشته یک گوی به همراه شعاع نور و حتی به رنگ خاکستری کشیده اند . همه این ادعا ها نامعتبر میباشند. چرا باید به جای فرشته با بال که در نقاشی های بالا مشاهده میکنید یک گوی بکشند؟... اصلا چرا باید نقاشی مریم مقدس با نقاشی های دیگر مقایسه شود؟! هر نقاشی با هدف مخصوص به خود کشیده شده و نمیتوان یک نقاشی را با نقاشیهای دیگر مقایسه کرد . به طور مثال شاید هدف نقاش از شکل اول(مریم مقدس) یک شی مرموز پرنده باشد ولی هدف نقاشی های دیگر یک فرشته و یا ستاره و... باشد . من یک بیضی میکشم شاید هدف من یک زیر دریایی باشد و عده ای برای رد آن آن را با نقاشی دیگری که هدفش مثلا برنج است مقایسه کنند پس مقایسه از نظر اثبات کاملا اشتباه است. در تمامی نقاشی های بالا و نظایر آن فرشته به وضوح مشاهده میشود و یا حتی یک نوزاد و بال و پر ولی در نقاشی مریم مقدس حتی ذره ای از خصوصیات ذکر شده وجود ندارد. این نقاشی از بیشتر جنبه ها غیر طبیعیست مثلا شخصی که با تعجب به آن شی نگاه میکند یا شکل وسیله به همراه شعاع نور کم!.

اینهم یک نمونه از نقاشیهایی که برای مقایسه آورده شده آیا به نظر شما شی مذکور با شی در تصاویر جدید اصلا به هم شباهتی دارند . شاید هدف نقاش از رسم نقاشی تولد مسیح (نقاشی جدید) یک هاله نور و خورشید تابان باشد . یک فرد بیسواد و یک فرد کاملا علمی میدانند که شی سیاه رنگ با شعاع نور تفاوت زیادی با هاله نور در تصویر جدید دارد. گویا شما خورشید را با شاتل فضایی مقایسه میکنید که هر دو درخشان هستند و نورانی!!!!!!!!!!!!! ... ولی در طرز فکر گذشتگان!

نقاشی مریم مقدس از همه جنبه ها علمی بررسی شده و کاملا معتبر است و سالها توسط چندیدن دانشمند و استادان نقاشی مقایسه و بررسی شده ولی به نتایج قطعی نرسیده اند. چرا باید افراد با اطلاعات غلط و مهمتر از همه ناقص سعی در نادرست نشان دادن نقاشیها کنند. اگر گفته های بالا درست بود آنگاه همه نقاشیهای انسان های اولیه در رابطه با دایناسور یا نیزه باید با سگ کنونی یا گربه و یا با چوبی مقایسه میشدند که نیزه فقط نتیجه توهمات گذشتگان است!

مقایسه بنا به دلایل بالا با نقاشیهای دیگر و اطلاعات ناقص بشر گویای درستی و یا نادرستی گفته ها نیست.

و با نام خداوند آسمانها و زمین و روزی که جنبندگان آسمانها و زمین را جمع خواهد کرد.

این نقاشی ها نشاندهنده حضور یوفو ها (اجسام پرنده ناشناس) در دوران های گذشته هستند حال یا موجودات فضایی اند (به نظر برخی) یا مسافران زمانی هستند که به گذشته سفر کرده اند تا رویداد هایی را نظاره گر باشند به راستی آیا این اشیای ناشناس میتوانند وسایل پرنده آینده باشند ؟ اگر این چنین باشد و آنان مسافران زمان بوده باشند دیگر قضیه موجودات فضایی و حدس و گمان ها بسته خواهند شد به امید روزی که حقیقت روشن شود .

حال شاید قضاوتهای بالا نادرست یا درست باشد همه اینها مربوط به شماست من دلایل خود را ذکر کردم و امیدوارم که مفید بوده باشد.

 

منبع فوق سری 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:نقاشی های شگفت انگیز باستانی,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب